Multimedialny Pakiet Logopedyczny. Część III - ś, ź, ć, dź Zobacz większe

Multimedialny Pakiet Logopedyczny. Część III - ś, ź, ć, dź

Logopedyczne Zabawy. Część III - Ś, Ź, Ć, DŹ (program komputerowy)

KOSZTY TRANSPORTU

Więcej szczegółów

Nowy produkt

Cena brutto
172,00 zł

Zawartość pakietu:

Logopedyczne Zabawy. Część III - Ś, Ź, Ć, DŹ (program komputerowy)

PODPISZ I POWIEDZ – ćwiczenie polega na ułożeniu podpisu do obrazka z rozsypanki literowej. Po poprawnym ułożeniu przez dziecko podpisu lektor wypowiada nazwę obrazka, a zadaniem dziecka jest powtórzenie jej.

ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ – ćwiczenie typu "memory" przeznaczone jest dla dzieci nieczytających. Po odnalezieniu pary obrazków lektor wypowiada ich nazwę, a zadaniem dziecka jest powtórzenie jej.

CO NIE PASUJE – ćwiczenie polega na wybieraniu obrazka, który nie pasuje pod względem wymowy do pozostałych obrazków pokazanych na ekranie (np. śruba, śnieg, stokrotka, ślimak). Zadaniem dziecka jest wypowiedzenie nazw obrazków, a następnie wybranie niepasującego obrazka.

 NUREK – jest to ćwiczenie dynamiczne. Polega na przeprowadzeniu „nurka” po obrazkach, które zawierają w swojej nazwie ćwiczoną głoskę (np. głoskę ś). Tylko po nich nurek może się poruszać.

 NAGRAJ I ODTWÓRZ– to moduł, w którym logopeda może zarejestrować wymowę dzieci.